marihuana
mamca01
Dobrý den můj syn 17 let byl už poněkolikáté zadržen policii kvůli držení marihuany(samozřejmě i kouří marihuanu) potřebovala bych ho poslat co nejdříve do nějakého programu ale nevím kde hledat. Mám doma ještě 7 syna tak bych potřebovala co nejdříve vyřešit ten to problém a taky synovi bude za tři měsíce 18 a to už pak nebudu moct dělat vůbec nic děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak toto bohužel nevyřešíme touto formou po internetu. Nejlépe bude, když napíšete ještě jednou a uvedete města, která by pro Vás byla dobře dostupná, doporučíme Vám vhodné odborné zařízení, kde byste se mohla osobně poradit o dalších možných krocích.
Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, doporučuji obrátit se na kolegyni, které se specializuje přímo na práci s rodiči uživatelů nelegálních drog. Uvádím kontakt :
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234
mob : 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtnáctá
email : ctrnacta@sananim.cz
pro více info www.sananim.cz / zadat Poradna pro rodiče PPR /.
Je třeba se nejdříve s poradnou spojit a na první konzultaci se objednat. Provozní doba je PO až PÁ od 9.00 do 19.00 hod.. Veškeré služby jsou bezplatné.
Zatím se mějte hezky, pokud bude třeba, klidně opět napište. Přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta K.