thc
fugi
dobry den je mi 25 let kourim travu a mam jt na testy but krevni nebo moci potreboval bich vedet zajak dlouho to vyprcha dekuju

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel píšete poměrně málo informací, takže Vám poskytnu pouze obecnou odpověď. THC (účinná látka marihuany) se dá detekovat v krvi cca 10 - 14 dní po posledním užití, v moči se dá detekovat i déle.  U testů z moči se obvykle uvádí rozmezí 1 - 30 dní, výjimečně se dá zjsitit déle. Doba, po kterou se dá detekovat, závisí především na intenzitě a délce předchozího užívání. Pokud se jedná o občasné užívání (cca 1x týdně), bývají testy negativní do 14 dní od posledního užití, pokud se jedná o užívání intenzivní a dlouhodobé (např. každodenní po dobu několika měsíců nebo let), tak je možné zjistit THC v moči až několik týdnů.
Nepíšete, zda Vám budou dělat testy přímo na přítomnost THC nebo zda se chystáte jít na testy související s Vaším zdravotním stavem. Při běžných vyšetřeních krve nebo moči u lékaře se speciální testy na drogy nedělají.
Pokud byste měl další dotazy, tak napište. Zatím přeji hodně štěstí.