pervitin
kajinek
Dobrý den manžel žije s přítelkyní která je závislá na pervitinu, manžel se začal divně chovat a mám obavy že bere taky.Máme spolu syna o kterého se budeme soudit, a já mám strach vůbec takovému člověku svěřit dítě byť jen jednou za 14 dní.Dá se manžel nějak otestovat, nevím si s tím rady, může mu to nařídit třeba soud. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste v obtížné situaci, zvlášť pokud se to dotýká Vašeho syna. Popisujete, že se manželovo chování změnilo a že je s přítelkyní, která užívá pervitin, Vaše podezření je jistě na místě, ale takto přes internet lze těžko soudit, jak na tom manžel ve skutečnosti je a zda opravdu užívá drogy. Myslím, že v případě, že je nyní v běhu soudní řízení, tak by bylo nejlepší se obrátit na Právní poradnu A. N. O., kde se zabývají právními aspekty drogové problematiky a poskytují bezplatnou právní pomoc lidem, kteří se dostali do konfliktu se zákoen v souvislosti s užíváním drog, ale také jejich rodinám a blízkým. Tam by Vám byli jistě schopní kompetentně poradit, co v dané situaci bude nejlepší udělat. Níže posílám kontakt. Pokud jste z Prahy, je možné si telefonicky domluvit schůzku a všechno probrat, pokud z Prahy nejste, tak mám za to, že by Vám byli schopní poradit i po telefonu nebo přes e-mail.
Zatím přeji hodně štěstí.
Praha 3, Právní poradna A. N. O. - Asociace nestátních organizací
právní pomoc v otázkách drogové problematiky
Koněvova 95, Praha 3, 130 00
telefon: 222582932, 736760701
Mgr. Hana Fidesová
Jana Marečková
http://www.asociace.org