marihuana
emily
Dobrý den, zajímalo by mě jestli únava,bolest hlavy,bušení srdce,malátnost,a přehnaná citlivlost.a jiné můžou být v důsledku užívání marihuany?Jointa si dávám tak jednou do týdne,né celého,vždycky jen si nekolikrát potáhnu.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Těžko přes internet spolehlivě posoudit a diagnostikovat, zda příznaky souvisejí s užíváním marihuany. Vzhledem k tomu, že uvádíte užívání 1x týdně a v nevelkém množství, tak je možné, že symptomy souvisejí s něčím jiným - s nějakými jinými zdravotními problémy: Z Vašeho dotazu ovšem nevím žádné podrobnosti o Vás ani o Vašem zdravotním stavu, zda užíváte i jiné drogy nebo léky... Kouření marihuany může samo o sobě působit potíže jako je bušení srdce (ovšem obvykle je pociťované přímo při intoxikaci), únavu, malátnost, přecitlivělost... (buď přímo při intoxikaci nebo i po jejím odeznění). Marihuana může způsobit psychické potíže u predisponovaných osob (ovšem nikdy se nedá dost dobře předem určit, zda se Vás to týká nebo ne) a únava a přecitlivělost mohou být jedny z příznaků rozvijejících se problémů (deprese, úzkostné stavy).
K tomu, abych Vám mohla konkrétněji poradit, bych ovšem potřebovala více podrobností o Vaší situaci. Pokud budete mít zájem, tak znovu napište. Zatím přeji hodně štěstí.