alkoholová abstinence
markus
Dobrý den, chtěl bych poradit nebo pomoct při odvykání alkoholu. Měl sem kvůli němu jen problémy, ničil mi i vztahy. Skoušel sem parkrát abstinovat ale vydrželo to nejdýl tak 5 dní. Teď už nepiju čtyři dny, ale bojim se. Nevim jestli se chci napít, nebo. Potom co sem si četl asbtinenční příznaky mám strach, často pláču. Alkohol piji tak šest let, od mládí. Polsední dobou okolou dvou krabic vína denně. Chtěl bych ale právě zvolit jinou možnost než ambulantní léčbu. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Napřed ten odvykací stav - pil jste nemálo a existuje riziko i vážných komplikací - možná by bylo moudré jít pokudmožno hned za svým praktickým lékařem a nebo o víkendu na pohotovost. Měli by vám pomoci, ev. kdyby bylo třeba zařídí akutně detoxifikaci. I když, jak se dívám kdy jste dotaz pokládal - buď jste to již zvládl, nebo jste si zašel za nějakým lékařem a nebo se vrátil k alkoholu. Pokud se stalo to poslední, tak napište určitě, najdu pro vás nějaký kontakt abyste to zvládl.
Pokud uvažujete o ústavní léčbě, tak věztem že trvá 3-6 měsíců. Nicméně - podle toho co píšete se to jeví jako moudrá volba. Pokuste se otevřít si odkaz níže, navede vás to na mapu pomoci.
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/?region_id=2
Doporučil bych jinak například psychiatrickou léčebnu Červený dvůr: http://cervenydvur.cz/
Kdybyste potřeboval poradit více, hledal léčebnu ve vašem regionu, chtěl byste si o tom promluvit s nějakým lékařem nebo psychologem, ... Napište. Zkusím vám najít další kontakty. :-)
Držím palce a nebojte, zvládnete to.