Prijeti do lecebneho programu
schelbies
Dobry den,
touto cestou bych Vas rada pozadala o zaslani vsech podminek a nutnosti k lecbe a pomoc s mym problemem s kterym si bohuzel neumim sama pomoci.
Velice dekuji za jakou koliv,
Vami zaslanou odpoved.
S pranim krasneho vecera
Schelbies

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Ráda bych Vám pomohla, ale bohužel píšete příliš málo informací na to, abychom Vám mohli poskytnout konkrétní odpověď. Nevím, zda jste nepsala už nějaký předchozí dotaz, nepodařilo se mi nic najít. Abych Vám mohla poslat informace týkající se léčby, potřebovala bych především vědět, s čím potřebujete pomoci - zda se jedná o závislost na drogách, na alkoholu, lécích... Předpokládám, že pomoci potřebujete Vy přímo (nejedná se o závislost u někoho z Vašich blízkých), pak bych tedy potřebovala vědět, kolik je Vám let, jak dlouho problém trvá a zda máte nějaké další související problémy (pracovní, sociální, právní, zdravotní...) a také, odkud jste. Pak bych Vám mohla doporučit, na jaké zařízení přímo u Vás v regionu by bylo nejlepší se obrátit a co k tomu budete potřebovat.
Tak prosím znovu napište. Přeji hezký den.