odpoved
macina98
dekuji ji vam za odpoved driv sem to brala obden ale ted uz jednou za tydem max 2krat do tydne a uz mam odbornou pomoc chodím na k-centrum magdalena

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
omlouvám se za zpoždění s odpovědí.
Podařilo se mi najít Váš předchozí dotaz, na který Vám odpovídala Bára Orlíková. Zajímala Vás tehdy hlavně doba, po kterou je možné v krvi a moči zachytit pervitin.
Z tohoto dotazu, na který odpovídám dnes, kde píšete, že užíváte pervitin 1-2x do týdne, mi není zcela jasné, jestli se i tentokrát na něco ptáte a zajímá Vás něco dalšího.
Zpráva, že se Vám podařilo omezit braní z původního obden (tj. 3-4krát týdně) na 2krát týdně, zní moc dobře. Určitě z ní máte sama radost. Stejně tak můžete být pyšná na to, že jste si dokázala sama najít odbornou pomoc. Často to chce velký kus odvahy přiznat si problém a svěřit se nějakému odborníkovi. První krok máte za sebou, tak teď Vám přeju hodně sil a výdrž.
Držím Vám palce.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.