jak dlouho
macina98
dobry den chci se zeptat jak dlouho mi zustava v krvy a v moči pervitin kdyz kourim plechy a snupu??prosim chci stim prestat a chci byt cista ale potrebuji vedet jak dlouho to mam v sobe krev a moč?dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pervitin lze zjistit z krve cca do tří dnů od posledního užití, v moči se dá detekovat déle, od několika dní až po tři týdny od posledního užití. Doba, po kterou lze drogu zjistit, závisí na mnoha faktorech, ale především na tom, jak dlouho a jak intenzivně byla předtím užívaná. Pokud byste brala jednou za týden, budou testy z moči do týdne negativní, pokud berete dlouhodobě a intenzivně (denně nebo téměř denně po dobu třeba několika měsíců nebo let), tak se doba detekce bude blížit spíš horní hranici. Nepíšete o sobě a o tom, jak dlouho pervitin šňupete/kouříte, žádné podrobnosti, takže Vám k tomu nemohu nic konkrétnějšího napsat. Píšete, že chcete přestat, ráda bych Vám doporučila nějaké kontakty, kam byste se mohla obrátit (i anonymně, bezplatně a nezávazně) pro nějakou odbornou pomoc, ale potřebovala bych vědět, kolik Vám je, jak dlouho berete a odkud jste. Pak bych Vám mohla předat kontakty na konkrétní zařízení nebo kolegu, který by se Vám mohl věnovat. Pokud budete chtít, tak znovu napište. Zřejmě už Vám braní pervitinu činí víc potíží, než jste si myslela, pokud chcete s jeho braním přestat. Tak by bylo fajn, kdybyste v tom měla nějakou podporu a mohla si o tom s někým promluvit. Přeji hodně štěstí.