Paticka opilost
ronaldo
když to přeženu s alkoholem každá maličkost mne naštve chci ji řešit nebo popř. vydoluju něco co řešit chci, bývam zlý dřív i hodně agresivní, moc mne pomohla přítelkyně ale někdy se stane že sem zlý i na ni, bez alkoholu jsem hodný a dobrosrdečný, alkohol ve mě spustí velké zlo, není tomu tak vždy ale stačí maličkost ktera to odstartuje. Je to Paticka opilost? jak to mam lecit?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
těžko diagnostikovat touto formou přes internet. Vždy je k objektivnímu posouzení nutný především osobní kontakt a pohovor. V tuto chvíli zase není až tak podstatné jak Vaše potíže přesně nazveme, důležité je to, že Vy sám ( což nebývá běžné ) si uvědomujete a víte, že nějaké potíže vůbec máte. Toto je vždy základním a také výchozím krokem k nějaké pozitivní změně. Pokud Vám konzumace alkoholu opakovaně ve Vašem životě činí problémy, se kterými si nevíte rady, doporučuji se obrátit na některou z AT poraden nebo ambulancí. Po osobním pohovoru Vám odborník Vaši situaci vyhodnotí a doporučí další vhodné kroky či možnosti pro Vás.
Můžete se podívat na www.drogy-info.cz v mapě pomoci po zadání kraje a města naleznete veškeré AT ambulance v celé ČR pracující se závislostmi ( tím myšleno i rizikové užívání ). Vyberte si tu, kterou máte nejblíže. Nebo napište ještě jednou a uveďte dobře dostupná města, rádi Vám vhodný kontakt vyhledáme a doporučíme.
Připomínat Vám, že kdyby jste situaci neřešil, mohl byste časem např.o přítelkyni a přátele přijít, Vám asi nemusím, to určitě víte sám.
Budu Vám držet palce, pokud budete potřebovat, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.