Pervitin - pruser
romaneek
Zdravim, vzdycky jsem mel sebevedomi na bodu mrazu, takze jsem u holek nikdy nezabodoval, proto jsem chtel zkusit, co se mnou udela pervitin.
Zmenilo me to kupodivu k lepsimu, sebevedomi najednou bylo uplne nekde jinde.
Ale zase kdyz prestanu, tak na tom budu zase stejne spatne jako predtim, i kdyz na pervitinu bych se na to postupem casu k tomu taky dopracoval. :-/
Jak z toho teďka ven?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
no, úplný průšvih to být nemusí, pokud s tím hned začnete něco dělat. Něco dělat, tím myšleno, že si udržíte svůj zdravý náhled ( za což chválím, ne každý ho má ) a začnete na sobě pracovat...
Zvýšené sebevědomí pod vlivem pervitinu je běžný jev. Nejste jediný, který si tím na ,,oko" chtěl něco vyřešit. Problémy se sebevědomím má plno lidí, takže Vás může uklidnit, že v tom nejste zase až tak sám. Aby, jste se cítil sebevědoměji, nemusíte brát pervitin, který Vám stejně ve svém důsledku nikterak nepomůže, spíše Vás sociálně izoluje nebo zcela vyloučí. Jsou jiné způsoby jak zvýšit sebevědomí, sice nejsou s tak okamžitým účinkem, ale za to s trvalým a rozhodně bezpečným...
Netuším, jak moc jste do pervitinu spadl. Zdali by ve Vašem případě byla nutná léčba pobytová nebo zda by byl dostačující ambulantní kontakt. Toto bohužel, touto formou přes internet zjistit nelze. K tomu je třeba především osobní kontakt a pohovor. Nejlépe by bylo, kdyby jste osobně navštívil, nějaké zařízení pro uživatele drog a tam se o své situaci poradil konkrétněji. Pokud nevíte kam u Vás zajít, tak napište a uveďte dobře dostupná města, vhodné kontakty Vám vyhledáme a doporučíme. Nebo se můžete podívat na www.drogy-info.czmapě pomoci po zadání kraje a města naleznete veškerá Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog, vyberte si to, které máte nejblíže. Zdali jste v dostupnosti Prahy, můžete se podívat na kontakty naší organizace www.sananim.cz / Kontaktní centrum KC nebo Denní stacionář DST /...
Ničeho se nebojte, návštěvou zařízení se ničím nezavazujete, můžete se pouze nezávazně, možno i anonymně poradit o možnostech o Vás a pak se rozhodnete sám, jaké kroky dál zvolíte. Pracovníci Vám pouze po zhodnocení Vaší situace doporučí, co by bylo vhodné. Zbytek je pouze na Vás. Veškeré služby jsou bezplatné. S průběžnou terapeutickou podporou, můžete na svém sebevědomí pracovat, uvidíte, že to jde i bez drog☺.
Tak Vám budu držet palce, pokud budete mít chuť, můžete napsat, jak se Vám vede, budu ráda.
S pozdravem Markéta K.