THC
martin sm.
dobry den chci se zeptat jak obelhat drogovy test na marihuanu je to prouzek na moc stoji 70kc v lekarne dekuji predem za odpoved jak obelstit test

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, svou odpovědí Vás asi moc nepotěším. Mezi uživateli kolují mnohé tvz. ,,zaručené recepty" jak test ,,ošálit", ale ze zkušeností víme, že nijak výrazně nefungují. V tomto případě zpravidla platí pouze to, že pokud chcete mít testy v pořádku, musíte nekonzumovat. Je velmi individuální záležitostí, kdy je již organismus zcela beze stop konkrétní drogy. Záleží především na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a také na organismu, jak dalece je schopen, se s tímto procesem odbourávání rychle vypořádat. Proto nelze nikdy předem říci, kdo kdy bude po detekci již zcela v pořádku. Netuším do jaké míry je Vaše konzumace silná a častá...Máme k dispozici orientační údaje poskytnuté toxikologickou laboratoří. S účinnou látkou marihuany - THC, je to takto :
DETEKCE MOČ = 1 až 30 dní, někdy i déle ( při občasném užití cca do 14 dní )
DETEKCE KREV = do 14 dní ( při občasném užití cca do týdne )
DETEKCE SLINY = totožné jako detekce krev
Moc toho nepíšete, takže také netuším kdo, kdy a proč Vás bude testovat...pokud by Vás zajímalo, jak na tom jste, můžete si volně prodejný test v lékárně koupit a přesvědčit se...
Kdybychom Vám mohli pomoci nějak jinak, zkuste napsat více.
Mějte se hezky a nezapomínejte na skutečnost, že i ,,pouhá" marihuana je jedna z nelegálních drog a nese sebou také nemalá rizika, nejenom pozitivní test...
S pozdravem Markéta K.