pervitin
zdeniik
Dobrý den,chtěla jsem poděkovat za odpoved a bydlím teda v Praze..ale slyšela jsem o nějakým K centru někde u Karlova naměstí jestli tam můžu jít a jentak si o tom promluvit jak by to šlo dále atd..hlavně detox prostě rodiče to neví a doufám v to ,že to ani vědět nebudou protože chci vážně přestat zatím se mi to nevede..A nejsou třeba nějaký drogový psychologové nebo tak něco? Děkuji Z.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
netuším, co máte na mysli konkrétně u Karlova nám., v Praze jsou celkem tři Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog ( kontakty níže ). Možná šlo o nějakou AT ambulanci, či zařízení viz kontakt zde :
Občanské sdružení Anima pro péči o rodiny závislých (psychoterapeutické zařízení)
Ambulantní program
Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00
telefon: 224 968 238
fax: 224 968 239
http://www.anima-os.cz
Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog
Nízkoprahové středisko Drop-in
Kontaktní centrum
Karolíny Světlé 18,
Praha 1, 110 00
telefon: 222 221 124
fax: 222 221 431
http://www.dropin.cz
Kontaktní a poradenské centrum závislostí STAGE 5
PROGRESSIVE o.s.
Mahenova 4
Praha 5
tel : 257 217 871
mob : 605 319 924, 736 183 025
provozní doba : PO, ÚT 13.00 - 18.00, ST, ČT, PÁ 10.00 - 18.00
Kontaktní centrum, o.s.SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
tel : 283 872 186
email : kacko@sananim.cz
www.sananim.cz / zadat Kontaktní centrum KC /
provozní doba : PO 13.00 - 20.00, ÚT, ST, ČT, PÁ 9.00 - 20.00, SO, NE+svátky 13.00 - 20.00
Pokud byste chtěla se sebou něco udělat, doporučuji navštívit toto zařízení. Jde o ambulantní program a dostat se do něj je velmi snadné. Nepotřebujete žádné lékařské doporučení, postačí přijít na tvz. motivační skupinu, která je pravidelně každé ÚT a ČT od 10.30 do 12.00. Nikdo Vás k absolvování programu nebude nutit, vstupem do zařízení se nijak nezavazujete. Můžete se prostě přijít podívat, informovat se o možnostech pro Vás, po té se rozhodnout. Pro více informací se podívejte sem www.sananim.cz / zadat Denní stacionář DST /.
Denní stacionář - o.s. SANANIM
Janovského 26,
Praha 7, 170 00
telefon: 220 803 130
gsm : 605 212 175
kontaktní osoba : PHDr. Ilona Preslová
fax: 266 711 211
http://www.sananim.cz
K Vaší otázce na ,,drogové psychology" = samozřejmě, že existují, působí ale v zařízeních pro závislé, takže pokud máte zájem se s nějakým setkat, návštěvě zařízení se nevyhnete. Také jsou možnosti návštěv tvz.soukromích praxí, cena za sezení se pohybuje v rozmezí 600,- až 1.000,- Kč. V zařízeních ( viz poskytnuté kontakty ) jsou poradenské služby bezplatné.
Tak Vám budu držet palce, pokud budete mít chuť, můžete napsat, jak jste se rozhodla a zda jste někam zašla.
Mějte se hezky, s pozdravem Markéta K.