pervitin..
zdeniik
Dobrý den.Poslední 6měsíců užíwám pervitin až moc často(denně třeba i půl gramu) a zjistila jsem že mi nejde s tím seknout..zatahuju furt školu..vykašlala jsem se uplně na wšechno a na hodně dobrých kamarádů. ted se bavím jen s narkomany a dealery..a na nějakej detox nebo do komunity opravdu nechci.Děkuji Z.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
na detox a následně do komunity nechcete. Dle Vašeho psaní ( každodenní braní, kašlání na školu, ztráta přátel, komunikace pouze z drogovým světem....), děláte vše proto, aby jste se k tomu dopracovala... Nemyslím si, že by to v komunitách bylo nějaké k nepřežití...rozhodně to v určité chvíli, je pro mnohé uživatele jediná možná cesta, která již mimochodem mnohým pomohla...zajisté by to pomohlo i Vám. Třeba k tomu jednou dojdete sama, až veškeré ztráty, které pocítíte, na Vás dopadnou a Vy třeba zatoužíte nějaké věci a postoje ve Vašem životě změnit...
Zatím to tak nevnímáte a my Vás samozřejmě nemůžeme a ani rozhodně nechceme nutit. Takové rozhodnutí, by mělo vzejít vždy od samotného člověka, kterého se potíže týkají. Než tato situace nastane u Vás, mohla byste třeba zatím využít nějaké formy ambulantní pomoci, zda by to bylo pro Vás přijatelné. Pokud ano, napište nám ještě jednou a uveďte města, která máte v dobré dopravní dostupnosti, vhodné kontakty Vám doporučím.
Ve skryté poznámce uvádíte, že rodiče nic netuší. Dříve či později to stejně praskne. Netuším zda jste již zletilá nebo ne a jestli žijete v jedné společné domácnosti... Myslím, že by bylo na místě začít Vaše potíže řešit...
Zatím se mějte hezky, buďte na sebe opatrná a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.