pomoc
rere
Muj syn zrejmne bere drogy zatim vim ze snupe pervitin on je dost bojacnej takze vim ze si to nepicha ale to nemusi byt na porad jednou muze sahnout po tom ze si to pichne nechce si pripustit ze ma problem a ja uz nevim co delat bydlim v jablonci nad nisou a potrebovala bych poradit jak mu pomoc je to moje jedine dite a ja mam hrozny strach ze se mu neco stane dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejlépe bude, když se osobně obrátíte na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a využijete poradenských služeb pro rodinné příslušníky. Bohužel, přímo u Vás v Jablonci není, uvádím kontakt na nedaleký Liberec.
Kontaktní centrum, o.s. MOST K NADĚJI
Rumunská 5/A
Liberec
tel : 482 713 002, 775 624 246
email : vedouci.kc@mostknadeji.cz
kontaktní osoba : Bc.Lucie Schovánková
www.mostknadeji.eu/k-centrum-liberec/
Provozní doba K-centra je PO až PÁ od 8.00 - 12.00 a od 12.30 do 16.30. Nejlépe bude, když si během provozní doby zavoláte na uvedená čísla a objednáte se na první konzultaci. Pokud o Vás bude pracovník předem vědět, nebudete muset čekat a také na Vás bude mít dostatek času. Veškeré služby jsou bezplatné, nezávazné a mohou být i anonymní. Též lze využít Linku duševní tísně tel. 476 701 444.
V osobním kontaktu budete mít mnohem více prostoru zeptat se na vše potřebné. Více konkrétněji se poradit o všem co je třeba ( jaká nastavit doma pravidla, jak komunikovat, jak lépe motivovat atd...). Poradenstvím nezískáte pouze doplnění informací, ale především i podporu, kterou si v takto náročné situaci bezesporu zasloužíte. Budu Vám držet palce, aby se vše začalo ubírat lepším směrem, pokud budete potřebovat, klidně zase napište. Když budete mít chuť, můžete napsat, jak to se synem dále vypadá.
Mějte se hezky, přeji hodně sil !
S pozdravem Markéta K.