Je to normální?
Majk
Dobré ráno,chtěl jsem se zeptat.Už přes 2 měsíce užívám aktivně pervitin a zařáží mě to,že všude čtu/slyším,že po pervitinu není chuť na jídlo.A tím to se ptám : Proč,když příjdu domu,tak se najim (nemyslím jíst jako jednou kousnout,ale sníst celý oběd,večeři)? Potom si jdu normálně lehnout a spím,až do druhého dne.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud skutečně berete pervitin, tak to zrovna obvyklé nebývá. Samozřejmě jsou účinky drogy dost individuální a závisí to na mnoha faktorech, na tom, jaký je Váš věk, zdravotní stav, předchozí zkušenosti s drogami, psychický stav... Také na tom, v jaké dávce a jak intenzivně pervitin berete. Ale spíš mě napadá, jestli droga, kterou berete, je opravdu pervitin, případně, jaký obsah účinné látky má pervitin, který berete. Nevím, odkud drogu máte a jaké máte povědomí o její čistotě, ale to, co píšete, by mohlo být také způsobené tím, že droga, kterou berete, nemá moc velkou "kvalitu", míněno, že obsah pervitinu v látce, kterou užíváte, je poměrně nízký.
Na to, abych mohla posoudit, čím to ve Vašem případě je, že máte nadále chuť k jídlu a máte zřejmě celkem normální potřebu spánku, mám bohužel ale dost málo informací.