heroin v jehle
vojči
dobrý den viděl jsem člověka který si převařoval heroin a po té se snažil aplikovat ale droga mu ve stříkačce jako by stvrdla říkal že prý se musí vždy co nejdříve aplikovat snažil se jí protlačit.Já myslím že by si tak mohl ublížit co má dělat po tom má znova když mu tam heroin zůstane jakoby zesklovovatěl nebo jak to říct děkuji

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den. Člověka, kterého jste potkal stihla patrně následující věc: "uvařil" si příliš koncentrovaný roztok. Vytvořil tzv.přesycený roztok heroinu, který při vychladnutí má tendenci se srážet do malých krystalků. Je to víceméně dáno dvěma věcmi. První z nich, je častý omyl uživatelů, kteří si myslí, že když rozpustí drogu v malém množství vody, bude nástup účinku mocnější. Druhá je, že při takzvaném převaření, se část vody odpaří. Pokud je roztok teplý, je heroin rozpuštěný a po vychladnutí se vysráží. Uživateli bych tedy doporučil, aby dával do roztoku více vody, protože se do žíly stejně dostane všechno co má ve stříkačce. O svůj "nášleh" tedy nepřijde. A i jeho žíly budou radši, protože příliš koncentrovanými roztoky nesmírně trpí.