mariuhana
lili
mám podezření že muj sin kouří mariuhanu,byl na testech ,ale bylo to v pořádku,ale přesto se mi to nelíbí,slišela jsem že se to da něčím přerazit aby se to nepoznalo je to pravda

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
testy na na drogy mají své výhody, ale i úskalí. Je možné ošidit je například tím, že Vám dítě dá cizí moč, případně moč starou. Marihuana se v testech objevuje někdy i jen pár dní po kouření, pokud není člověk pravidelný silný kuřák (v takovém případě jsou testy pozitivní klidně i měsíc po poslední cigaretě). Samotné testy nic nevyřeší. Pokud máte podezření, že syn kouří marihuanu, je dobré mluvit s ním o tom, co Vás k tomu vede, čeho se obáváte, v čem se změnilo jeho chování atd. Pokud si nejste jistá, jak na to, nebo se Vám komunikace se synem nedaří, bylo by dobré navštívit poradnu pro rodiny drogově závislých, kde by s Vámi celou situaci probrali a pomohli Vám, jak na to. Množství informací, rad a tipů najdete také na www.odrogách.cz, v sekci pro rodiče. Pokud byste potřebovala kontakt na poradnu, napište prosím, kde by to mělo být.