Abstinence u THC
Markos
Dobry den
Marihuanu jsem hulil rok skoro kazdy den ,nekdy velke nekdy male mnozsti .. hodne jsem si o tom cetl co ma THC za negativni vliv a prijde mi ze cast z techto vlivu mam napriklad : stres , agrese , snizena chut k jidlu , spatne rozpoznani reality a snizeni zrakove kvality , jsem uz 6 tydnu cisty a chci se zeptat jestli to casem odezni nebo je zapotrebi vyhledat odbornou pomoc
Dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
gratuluji k 6ti týdenní abstinenci, to je skvělé, že jste to takto zvládl. K vysazení bohužel patří tyto nepříjemné pocity a prožitky. S délkou trvání abstinence by postupně tyto stavy měli odeznívat a slábnout.
Nicméně, návštěvou odborníka nic nezkazíte. Touto cestou po internetu my stejně nejsme schopni udělat objektivní závěr či posouzení situace. K tomu je třeba především osobní kontakt a pohovor s dotyčnou osobou. Pokud byste odborníka navštívil, ten by situaci zhodnotil. Měl byste jistotu, že prožíváte standartní průběh vysazení THC. Nechci Vás nijak zbytečně děsit, ale někdy se může stát, že i jednorázové užití jakékoliv drogy ( a to i THC ) vyvolá nějaké jiné psychické potíže, které je po té zapotřebí léčit.
Rozhodně doporučuji abstinenci udržet a to i od alkoholu, nepříjemné pocity by Vám mohl výrazně prohloubit. Zda budete mít zájem na nějaké kontakty na odbornou pomoc, klidně napište znova, rádi Vám vhodné doporučíme. Postačí uvést města, která jsou Vám dobře dostupná.
Mějte se hezky a držte se !
S pozdravem Markéta K.