Thc v moči
gjhg
Dobrý den chci se zeptat před měsíce jsem měl tak 6x potáhunto z jointu a za týden jdeme na sportovní lékařské prohlídky,myslíte že budu pozitivní? Budou nás testova pomocí vzorků z moči.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jste měl skutečně marihuanu naposledy před měsícem, jednorázově, a na testy jdete ještě za další týden, tak by již výsledek testování měl být negativní. THC (účinná látka marihuany) se dá detekovat ze vzorku moči od několika dní do několika týdnů po posledním užití (obvykle se uvádí rozmezí 1 - 30 dní). To, jak dlouho se THC z moči zjistí, závisí na mnoha faktorech, ale především na předchozí intenzitě a dlouhodobosti užívání. Pokud se jedná o jednorázový experiment, bývají testy do několika dní (max tak do 14 dní) negativní. Pokud byste předtím kouřil trávu každý den po dobu několika měsíců nebo let, tak by byly testy pozitivní patrně ještě po měsíci.
Jinak jen na závěr - kouření marihuany má i jiná rizika, než že se na to přijde v testech. Více se můžete dočíst v našem textu pod rubrikou Cannabinoidy.