THC
Martin
dobry den chci se zeptat vazim 55kg merim cca.176cm kazdy den delam telesnou aktivitu piju mleko .Cchi vedet jestli za 4dni budu mit THC v moci kdyz jsem hulil asi 18dni v kuse asi kazdy den 0.5g silneho kuriva.Nebo jak rychleji vyloucit THC s tela nebo jak test obejit napr.:pridamnim chemikalie nebo tak neco prosim poradte dekuji :-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Obávám se, že pokud jste kouřil marihuanu po dobu 18 dní, intenzivně a v poměrně velké dávce, že THC bude za 4 dny snadno identifikovatelné v testech. Nevím, jestli jsem pochopila správně, že jste s kouřením přestal teď a za čtyři dny byste měl absolvovat nějaký test na drogy? Tedy že abstinence od marihuany potrvá pouze čtyři dny (od termínu posledního užití do termínu testování) nebo abstinujete už delší dobu? Vylučování THC z těla se významně urychlit nedá. Nevím, jaké testy by Vám měly být provedené, zda se jedná o orientační test nebo budou testy prováděné laboratorně. Testy se samozřejmě různými způsoby obejít dají, ale obyčejně se na to v laboratoři přijde (i orientační test může vykázat výsledek, ze kterého bude patrné, že je něco špatně - např. se nezobrazí kontrolní proužek)... tedy pokud byste přidával nějaké chemikálie, naředil moč vodou a podobně. Na internetu na různých zahraničních webech se dají zakoupit různé přípravky, které slibují vyčištění těla od drog, negativitu testů při testování na drogy... ale na jejich účinek bych skutečně nesázela, je to obvykle pouze dobrý způsob, jak tahat z lidí, vyplašených z testování, peníze...
Nevím o situaci nic bližšího, takže netuším, co Vám hrozí, pokud bude test pozitivní. Když byste se chtěl o tom víc poradit, napište podrobnosti. Zatím přeju hodně štěstí.