injekce
Dusan
Prosim vás.Potreboval bych poradit,jsem po 3mes. léčbě,zrecidivoval jsem tim,že jsem si aplikoval pervitin,domluvil jsem se tedy s psycholožkou na nějakém dalším průběhu,ale ted jde o to,že jsem si nebyl jistý tím,že injekce,kterou jsem si dal byla uplně nová a tak jediné o co jsem se pokusil bylo,že jsem ji protáhl jako dezinfekcí prostředkem SAVO na WC,nic jiného jsem neměl po ruce.Myslíte,že tento pokus o desinfekci by byl něco platný?Předem díky za odpověd

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den. Díky za dotaz. Váš postup jako z nouze ctnost asi nebyla úplně špatná volba - dá se říct "lepší něco než nic." Nicméně nenašel jsem nikde informace, že by Savo WC působilo také proti virům. Tudíž nemůžu úplně potvrdit, že jste si stříkačku plně sterilizoval. Je dobře, že jste se snažil předejít zdravotním komplikacím. Obecně však doporučuji raději použít jiný způsob aplikace, než je intravenózní (šňupnutí, kapsle, kouření). Pokud tedy chcete nutně stříkačku, tak tu zatavenou v blistru, kde je jasné, že nebyla použitá. Být Vámi, zašel bych si za tři čtyři měsíce od tohoto relapsu na testy na infekční choroby, abyste si byl 100% jistý, že jste se ničím nenakazil. Jinak doufám, že i přes relaps se vám daří abstinovat. Přeji Vám mnoho štěstí a pevné vůle.