droga
maci
uz jsem vam psala,, psala jste o jakou drogu jde o pervitin,, neberu to casto je nekdy kdyz jsme se sli bavit mela jsem cislo 115450

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Co se týče pervitinu, tak ten se dá detekovat z krve nebo slin cca do 3 dnů po užití, z moči se dá zjistit déle, až tři týdny. Pokud ale berete jen občas a nikoli dlouhodobě a intenzivně, tak by byl test na přítomnost pervitinu patrně do týdne negativní. Užívání pervitinu má ovšem i řadu jiných, mnohem závažnějších rizik, než že by se na to přišlo při testech na drogy. I když jste v předchozím dotazu uváděla, že berete jednou za tři měsíce, tak se i tak vystavujete zdravotním i psychickým potížím, které pervitin může způsobit. Z těch zdravotních se jedná se především o riziko předávkování, o problémy se srdcem a cévami (pervitin zvyšuje krevní tlak, může způsobit tachykardii a srdeční arytmii), křeče po užití, vyčerpání organismu při nedostatku spánku a potravy (kolaps, delirium). Z psychických potíží se často objevují depresivní a úzkostné stavy, které přetrvávají i po odeznění intoxikace, případně tzv. toxická psychóza (stav podobný schizofrenii). Kromě toho pervitin je droga nelegální, takže i držením množství pro osobní potřebu se dopouštíte přestupku, pokud by Vás chytla policie a měla byste drogu u sebe, tak Vám ji zabaví a patrně dostanete několikatisícovou pokutu.
Takže buďte opatrná.