Bušení srdce
didi
Včera večer jsem měla cca 0,25g pervitinu. Vždy pozoruji rychlejší tep, ale teď mi srdce buší, že se snad musí puknout nebo se za chvíli zastavit. Nemůže se nic stát, že? Jen to potřebuji od někoho slyšet, abych byla v klidu...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
těžko situaci objektivně zhodnotit touto formou po internetu. K tomu je třeba především osobní kontakt. Je, ale pravdou, že tyto nepříjemné pocity, jako je i bušení srdce a jiné další, uživatelé pervitinu dosti často zmiňují. Pro mnohé je tato skutečnost natolik nepříjemná, že díky tomu se rozhodnou s jeho užíváním přestat. Doporučuji co nejdříve vyhledat Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog. Víte, kam se můžete obrátit ? Pokud ne, napište znova a uveďte vhodná města. Kontakt Vám rádi doporučíme. Nebo se podívejte na www.drogy-info.cz. V mapě pomoci, po zadání kraje a města, naleznete veškerá Kontaktní centra v ČR. Vyberte si to, které máte nejblíže.
Zkuste být v klidu, nepozorovat se a pokusit se odvrátit pozornost na nějaké jiné činnosti. Také bych doporučila se dalším případným konzumacím raději vyhnout. A také všemu, co máte spojené s drogami. Možná by bylo na čase, své braní začít řešit...
Přeji, ať je Vám brzo lépe a ozvěte se, jak to s Vámi dál vypadá.
S pozdravem Markéta K.