Kamarádka bere drogy
trabanták
Dorý den,
dnes se mi kamarádka přiznala,že bere přes měsíc drogy,nevím jaké.Viditelně zhubla a prý se po ránu třese.Není moc schopá se soustředit,tak bych jí rád pomohl.Mohli byste mi dát kontak na pomoc s drogami v karlovarském krajinebo radu,jak ji jinak pomoci?mockrát děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je hezké, že máte snahu pomoci. Rozhodně bych, ale doporučila, než začnete cokoli podnikat, abyste osobně navštívil Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a o všem, co se pomáhání týká, se poradil. K-centra poskytují i bezplatné, nezávazné a lze i anonymní poradenství blízkým osobám.
Kontaktní centrum, o.s. SVĚTLO
Krále Jiřího 38
Karlovy Vary
tel : 353 222 742
kontaktní osoba : Jana Huttová
www.os-světlo.net
Netuším, do jaké míry kamarádka o pomoc stojí, ale pokud by se nebránila využití odborné pomoci, tak na tomto kontaktu, ji může využít i ona sama. K-centra také zprostředkovávají nástupy na detoxifikační jednotky, v návaznosti pak na léčebný program.
Pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.