suché pití II.
kachna
Dobrý den, abych odpověděla na Vaši otázku - bylo mi na jedné akci nabídnuto suché pití a abych to popsala: sklenička překrytá čtvercem kartonu, na kterém cosi zavěšeného dolů do skleničky a to cosi hořelo a vždy když se ve sklence vytvořil potřebný kouř, tak to člověk vdechnul.. Takže s alkoholem to nemá nic společného.
S pozdravem kachna

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
aha, tak to byl opravdu jiný kontext. Po pravdě řečeno, netuším, o co mohlo jít. Obdobným způsobem se také užívá marihuana, něco podobného jako systém vodní dýmky, ale bez vody...pokud se ve Vašem případě o marihuanu nejednalo, další možností by mohla být třeba nějaká z ,,nových" drog. V poslední době byla u uživatelů populární bylinná směs ( nazýváno ,,spice" apod.= v čemž jsou obsaženy převážně bylinky a příměs syntetických kanabinoidů nebo šalvěj divotvorná apod. )...
Z Vašeho psaní není zřejmé, zda i Vy jste tímto způsobem nějakou drogu konzumovala či ne. Rozhodně bych doporučila být  opatrná. A to hlavně v konzumaci neznámých látek a způsobech užití.
Mějte se hezky. S pozdravem Markéta K.