chranene bydleni
pejsvidek
dobry den pani Kordova,diky za odpoved,ale dolecovak v decine by nebyl pro me asi dobry..vim ze se znamim lidem nevyhnu nikde,ale Decin by byl fakticky kritycky.jsem ochotnej za cenu abstinence vzdat se i castych navsev rodicu,tak by mi nevadilo,kdybych byl nekde dal a kde by pro me nebyly tak rizikovi vnejsi spoustece jako je vidani kamaradu na denim poradku..zkusil bych radsi ceskolipsko nebo liberec,je tam moznost dolecovani?diky pepa

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Pepo,
tak to samozřejmě chápu a pozitivně hodnotím Váš náhled na situaci. To, že Vaše braní je spojené s městem Děčín jsem netušila, nenabízela bych Vám jej.
Problém je v tom, že doléčovacích center není zase tolik a ne všechny nabízí i pobytovou službu. V České Lípě není vůbec.
Uvádím další kontakty, které jsem vyhledala :
Následná péče a doléčování, ADVAITA, o.s.
Rumunská 14/6
Liberec
tel : 482 750 607
vedoucí programu : Ing.Irena Habrdová
/ na webu mají k dispozici žádost o přijetí ke stažení /
Následná péče a chráněné byty, WHITE LIGHT I., o.s.
Drážďanská 106
Ústí nad Labem
tel : 475 531 178, 602 378 312
email : kubelkovarychla@wl1.cz
vedoucí programu : Mgr. Kamila Rychlá-Kubelková
Následná péče a chráněné byty, WHITE LIGHT I., o.s.
Doubravská 122/5
Teplice
tel : 602 378 312
email : dolecovak@wl1.cz
vedoucí programu : Mgr. Kamila Rychlá-Kubelková
Zatím se mějte hezky a ozvěte se, zda tyto města již vyhovují. Přeji hodně sil, máte můj obdiv.
S pozdravem Markéta K.