Halucinace
Csko
Vim, ze mi ma pry pomoci abstinence.. sam sebe jsem ujistil ze uz si travu nedam, ale nemuzete mi prosim poradit ..nebo rict.. jak dlouho.. by tento stav mel trvat? .. [ abstinuju ].. nechci skoncit jako nejaky blazen chapete ze ? .)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ano, to samozřejmě chápu, kdo by také chtěl...
nicméně, pokud abstinenci dodržíte, nepříjemný stav by měl postupně odeznívat, s délkou trvání abstinence se vše postupně stabilizuje. Délka odeznívání je individuální. Bohužel, tímto způsobem přes internet Váš stav nelze objektivně posoudit, jak dalece jsou Vaše potíže rozvinuté a jak dlouho bude trvat uzdravení.
Opět připomínám, že nejrozumnějším řešením by byla osobní konzultace s lékařem. Možná Vás představa, že navštívíte lékaře - psychiatra děsí a možná se bojíte toho, že budete vnímán jako Vámi zmíněný ,,blázen", ale to opravdu nemusí. Za prvé, rozhodně nejste sám, komu se něco podobného přihodilo, za druhé, návštěva u psychiatra neznamená být bláznem a za třetí, lékař Vám může dosti pomoci tím, že Váš stav objektivně posoudí a pokud by byla potřeba nasadit nějaká medikace, může to ihned udělat. To Vás také děsit nemusí. Nasazení vhodné medikace, Vám může pomoci lépe zvládnout nepříjemné stavy. Také nikdo netvrdí, že to bude stav trvalý. Případné nasazení léků může mít pouze dočasný charakter.
Konečné rozhodnutí je samozřejmě na Vás, ale já bych to opravdu doporučila. Zkuste o tom popřemýšlet. Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.