co dělat
žába
Dnes jsem zjistila,že má 24 letá dcera fetuje...vypadla ji taštička,kde je trubička a sáčky s prázdným obsahem...Prosím co má dělat.Jak se chovat...Mám pocit,že jsem selhala já a že je to má vina.Poraďte mi kam se obrátit o pomoc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
obviňováním sama sebe ničemu nepomůžete, i když chápu, že tento pocit ,,selhání" se rodičům dostaví...
Nejrozumnějším řešením je osobní konzultace v odborném zařízení. Neuvedla jste bohužel žádné město, tak netuším jaké kontakty poskytnout. Pokud by pro Vás nebyl problém zajet do Prahy, doporučila bych obrátit se na kolegyni, která se specializuje přímo na poradenství rodinným příslušníkům uživatelů nelegálních drog.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 739 268 527, 284 824 234
email : ctrnacta@sananim.cz
kontaktní osoba : Mgr.Štěpánka Čtrnáctá
www.sananim.cz / zadat poradna pro rodiče /
Je nutno si během provozní doby ( PO až PÁ 9.00 - 19.00 ) zavolat a dohodnout termín první konzultace. Veškeré služby jsou bezplatné.
Pokud Vám Praha dostupná není, můžete využít poradenských služeb, které poskytují i veškerá Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog. Seznam těchto center naleznete zde www.drogy-info.cz , v mapě pomoci po zadání kraje a města vyhledejte Kontaktní centrum, které máte nejblíže. I v těchto zařízeních jsou veškeré služby bezplatné, nezávazné a lze se poradit i zcela anonymně. Nebo napište ještě jednou a uveďte dobře dostupná města, rádi Vám kontakt vyhledáme. Nejenom, že se poradíte jak vhodně v této situaci pokračovat dál, také získáte podporu, kterou si bezesporu zasloužíte.
Přeji, ať vše dobře dopadne. Zatím se mějte hezky, pokud bude třeba, klidně zase napište.
Mějte se hezky. S pozdravem Markéta K.