otazka chraneneho bydleni
pejsvidek
dobry den,jsem momentalne v pl v hor.ber na oddeleni 7a lecba zavislosti muzi.chtel bych po uspesnem ukonceni vkrocit zpet do zivota jeste pres chranene bydleni..jsem z bohusovic n/o a chtel bych byt nekde blizko.je nekde v okoli litomeric?diky za odpoved..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
gratuluji k nástupu do léčby. Rozhodnutí využít následné péče velmi kladně hodnotím, Váš postoj je rozumný. Také je dobré, že si vše potřebné zařizujete již během léčby, doléčování je nezbytným článkem celého léčebného procesu a je super, když tyto služby na sebe vzájemně navazují...
Bohužel, v Litoměřicích tato služba není, ale můžete se pokusit o nástup do Děčínského doléčovacího centra, které poskytuje i pobytovou službu. Níže kontakt, též na web.
Na stránkách Centra sociálních služeb města Děčín ( viz kontakt ), zcela dole naleznete potřebné formuláře ke stažení ( motivační dopis, žádost o přijetí ) = bylo by dobré toto hned vyplnit a zaslat na příslušnou adresu. Leckdy je v pořadníku více uchazečů a je nutno na volné místo čekat, proto je vždy nejvhodnější v pořadníku být co nejdříve.
Děčínské doléčovací centrum, D-centrum
Následná péče a doléčování
Centrum sociálních služeb, Děčín, p.o.
Fugnerova 665/18
Děčín
Psč 405 01
tel : 412 510 259
kontaktní osoba : Bc. Marek Hošek
Tak Vám budu držet palce, ať to vyjde. Pokud budete potřebovat, klidně zase napište. Třeba jak Vaše žádost dopadla. Kdyby jste potřeboval jiné kontakty díky plné kapacitě, ozvěte se...
Přeji hodně úspěchů v léčbě a v dalším Vašem životě ! Mějte se hezky a držte se !
S pozdravem Markéta Kordová