Pervitin a učení!
Markét
Dobrý den,dnes běží můj druhý den svaťáku a zajímá mě,jestli má pervitin nějaký vliv na učení nebo spíše druhý den či pozdější dobou nějaký špatný účinek co se týče naučeného učiva na pervitinu.Nikdy jsem neměla s drogama problém,spíše se zajímám opravdu o to,že ho použiji během svatáku pouze jednou,max dvakrát k nabrání maximálního počtu znalostí,ale bojím se že vše naučené později zapomenu.Pravda je,že zhruba před měsícem jsem tuto taktiku zkoušela a vše proběhlo bez problémů.Díky za Váš názor.M

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ve Vašem případě, bych se tolik neobávala toho, že rychle získané informace zapomenete, jako spíše toho, že se můžete snadno a rychle dostat do velkého průšvihu...
Váš nápad opravdu dobrý není, i když se Vám to teď možná nezdá. Možná ani netušíte, s čím si zahráváte. Málo kdo z uživatelů si sám předem přál, aby byl na nějaké látce závislí. Většinou to začíná ,,nevinně" nebo pod rouškou jakéhosi ,,důvodu"s tím, že to je jen ,,teď" nebo ,,párkrát"...
Jestli Vám mohu poradit, zapomeňte na podobné ,,pomocníky" učiva a učte se běžným způsobem. Toto riskování za to opravdu nestojí. Drogy spoustě lidem pokazilo životy a jejich cesty zpět je stálo mnoho ztrát...
S pozdravem Markéta K.