Zvláštní účinek pervitinu
Verka27
Dobrý den, znám účinky pervitinu a heroinu. Ale dnes v práci se mi stalo, že jeden klient, i když drogový test ze slin vyšel pozitivně jen na methamfetaminy, opiáty a THC vyšly negativně, choval se tento klient hodně zpomaleně občas se mu chtělo spát a pak měl nečekané záchvaty smíchu, jeho panenky byly jak špendlíkové hlavičky.Tento klient se i přiznal, že užil pervitin. Proto se chci zeptal jak je možné, že pervitin měl na něj opačné účinky než má obvykle. Může to být nějakou psychickou poruchou? Děkuji za odpověď, s pozdravem Věrka

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Spíš mi připadá, že klient v domnění, že užil pervitin, užil něco jiného (patrně tedy nevědomky) nebo si vzal nějaký mix drog, případně léků. Další variantou je, že Vám z nějakého důvodu neřekl pravdu o tom, co má v sobě. Stimulační drogy totiž rozhodně nezpůsobí zorničky jako špendlíková hlavička. Napadá mě, jestli v sobě nemohl mít Subutex (případně v kombinaci s něčím dalším) - ten standardní test na opiáty nezachytí, musíte mít speciální na buprenorfin. Nebo mohl užít i nějaké jiné léky s psychotropním účinkem... Kdyžtak můžete zkonzultovat s někým z toxikologické laboratoře. Počítám, že by Vám poradili i lépe, než my.