Halucinace
Csko
Jeste jednou Vas zdravim, bydlim primo v centru Prahy, je lepsi se vyvarovat i cigaret ? Jinak s abstinenci nemam problem, nejsem na nicem zavisly jen jsem to zkusil :[,alkohol nepiju, ale kourim.Bylo by dobre to omezit nebo to nema zadny vliv?:]

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak pokud žijete v centru Prahy, doporučuji, stejně jako v předešlém dotaze, obrátit se na kolegu MUDr. Minaříka a další podrobnosti řešit v osobním kontaktu, který bývá v tomto ohledu zcela nejúčinnější. Rozhodně, zdali potíže, které jste uvedl, neodezní...
Uvádíte, že nijak drogy nekonzumujete. Pokud v tomto případě šlo o jednorázový experiment, rozhodně bych doporučila si z této situace vzít ponaučení a příště se raději, dalším případným užití vyhnout. Jak jsem již také psala, někdy se může stát, že i pouhé jednorázové užití, vyvolá vážné psychické potíže a pokud je droga i nadále konzumována, potíže mají vzestupnou tendenci.
Zdali jste kuřákem běžných cigaret, hrozí Vám rizika ( ostatně jako všem kuřákům ). Co se týče těchto potíží, které jste uvedl Vy, tak jde především o to, aby se dotyčná osoba, které se problém bezprostředně týká, vyhnula především veškerým látkám, které ovlivňují vědomí. Takže kouřit nikotinové cigarety můžete.
Pro jistotu uvádím ještě jednou kontakt :
Specializované služby CADAS, o.s.SANANIM
Spálená 12
Praha 1
tel : 222 924 245
email : cadas@sananim.cz
kontaktní osoba : MUDr. Minařík Jakub
www.sananim.cz / zadat CADAS /
Nejlépe se předem telefonicky objednat, pokud byste se nacházel ve vážné krizi, můžete přijít i bez objednání. Veškeré služby jsou bezplatné, pouze v případě lékařského vyšetření je nutno uhradit regulační poplatek 30,- jako u běžných lékařů. Nemusíte se ničeho obávat, rozhodně nejste jediný, komu se něco podobného přihodilo.
Zatím se mějte hezky, věřím, že zase bude vše v pořádku. Pokud budete mít chuť, můžete napsat, jak to s Vámi dále vypadá a zda jste kolegu navštívil.
S pozdravem Markéta K.