Antibiotika + THC
Chulio
Zdravim, léčim se s angínou a mam předepsané antibiotika( V- Penicilin 1,2 Mega BIOTIKA) co se stane když užiju THC? má to nejaké nežádoucí učinky?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Antibiotika a THC mezi sebou nemají nějakou závažnější nepříznivou interakci. Potíž je spíš v tom, že pokud máte angínu a berete antibiotika, tak je Váš organismus výrazně oslabený a rozhodně mu intoxikací čímkoliv k úzdravě nepomůžete. Může se stát, že bude déle trvat, než budete fit a že se stav sice nebude výrazně horšit, ale bude se pomaleji lepšit... prostě jste nemocný, myslím, že nemá smysl zatěžovat tělo kromě nemoci a léčby antibiotiky ještě něčím dalším. Ale je to samozřejmě na Vás.