toxicka psychoza
bruno
děkuju za odpověd, už to trva pul roku, mariuhanu sem uplne vysadil. a stav se zacina pomalinku lepsit,ale furt to neni ono.. přijde že mam zmeneny vnimani reality všude vydim obrazce a takovi veci..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás a zároveň se omlouvám se za pozdní odpověď. Snažila jsem se pro Vás najít psychiatra - někoho z kolegů, kteří se zabývají závislostmi a také problémy, které popisujete Vy (nepříjemné psychické stavy, které pravděpodobně souvisí s předchozím užíváním marihuany a přetrvávají i přes abstinenci) ve Vašem regionu. Kolegové mi doporučili následující kontakt na psychiatra, který je velice vstřícný a má zkušenosti s podobnými věcmi, spolupracuje např. i s kontaktním centrem pro uživatele drog v ČB.
Myslím, že se nemusíte ničeho obávat, zkuste tam zavolat a objednat se, opravdu je to člověk, který má pro něco takového, co prožíváte Vy, dost pochopení a má jistě s takovými klienty zkušenost.  Je to myslím rozhodně lepší varianta, než čekat, jestli se to samo nezlepší. Trvá to už půl roku a významné zlepšení zřejmě nepoci´tujete... takže byste se mohl zbytečně trápit i řadu dalších měsíců i let.
Dejte vědět, jak jste dopadl, bude mě to zajímat. A přeju hodně štěstí.
České Budějovice, Psychiatrická ambulance
Senovážné náměstí 2, České Budějovice, 370 01
telefon: 380123067
MUDr. Miroslav Norek
Co se týče Vaší skryté poznámky, na e-mail neodepisujeme, odpovídáme pouze v rámci webové poradny.