pivo
degaa
prosim o radu,denne konzumuju az 8.piv.nizko alkoholickeho.Tvrdy alkohol nepiju.Je mozna nejaka domaci kura na odviknuti?Mam problem otoky nohou,na srdce a vysoky tlak beru leky.Diky za odpoved.Jirka.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Oceňuji, že jste napsal a že chcete se svou konzumací alkoholu něco dělat. Bohužel se dost těžko radí takto přes internet bez znalosti bližších informací o Vás, o tom, jak dlouho Vaše pití vypadá tak, jak jste popisoval, zda se k tomu kromě zdravotních potíží vážou i nějaké další problémy, zda jste se pokoušel už abstinovat od alkoholu... Na Vašem místě bych se asi poradila s odborníkem, je možné, že to půjde celé zvládnout ambulantně, ale s ohledem na Vás zdravotní stav třeba bude nutná aspoň krátkodobá hospitalizace... Nedokážu to posoudit. Mohla bych Vám předat kontakty na specializované psychiatrické ambulance (tzv. AT ambulace, kde se zabývají výhradně problematikou alkoholu a jiných návykových látek), když mi napíšete, odkud jste.