Halucinace
Csko
Dobry den, je to asi 2 a pul tydne co jsem uzil marihuanu, mel jsem potom halucinace.. ale ted se mi vratili, nevite jak dlouho to muze trvat? :] diky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
v některých případech, může i jednorázové užití jakékoli psychotropní látky, vyvolat psychické potíže. A to i THC. Těžko situaci hodnotit tímto způsobem po internetu. Nejlépe by bylo, kdyby jste osobně navštívil nějakého lékaře, nejlépe psychiatra, který má zkušenosti s nelegálními drogami a s tím podrobněji o Vašich potížích pohovořil. Toto jsou vždy hodně individuální záležitosti a osobní kontakt je nezbytný pro objektivní diagnostiku. Též zvážení případné medikace.
Rozhodně prozatím doporučuji abstinenci udržet od všeho ( včetně alkoholu a THC ). Dalšími případnými konzumacemi, byste halucinogenní prožitky pouze umocnil.
Bohužel, jste neuvedl žádné město, nemohu tedy doporučit žádné konkrétní zařízení. Napište ještě jednou a uveďte, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti, můžeme Vám vhodné odborné zařízení doporučit. Nebo se můžete podívat na www.drogy-info.cz v mapě pomoci, po zadání kraje a města, vyhledáte veškeré AT ambulance zabývající se problematikou legálních i nelegálních drog v celé ČR.
Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, doporučuji navštívit kolegu MUDr. Minaříka, který působí v jednom z našich zařízení :
Specializované služby CADAS, o.s.SANANIM
Spálená 12
Praha 1
tel : 222 924 245
email : cadas@sananim.cz
kontaktní osoba : MUDr. Minařík Jakub
Pro více info se můžete podívat sem www.sananim.cz / zadat CADAS /.
Zatím se mějte hezky, s pozdravem
Markéta K.