co mám dělat se svym synem
agela32
Dobrý den chtěla bych se zeptat jak mám postupovat,když muj syn kouří marihuanu a jakoukoliv takzvanou trávu.Synovy je 17let chodí na 1 stupen střední školy.Ve škole má problémy se svým chováním.S paní učitelkou se dovnímáme že je to zpusobeno tou trávou.Prosím o radu jak dál postupovat.S pozdravem děkuji S.xxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
v těchto případech, je vždy nejúčinnějším a nejrozumnějším řešením využít osobního kontaktu a vše probrat podrobněji. Nelze odpovědět pouze jednou obecnou radou, je to vždy o dlouhodobější systematické práci.
Neuvedla jste, žádné město, pokud by Vám byla dostupná Praha, doporučuji se obrátit na kolegyni, která se přímo na práci s rodiči specializuje, můžete s ní konkrétněji naplánovat další vhodné kroky.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234, 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
email : ctrnacta@sananim.cz
pro více info www.sananim.cz ( zadat Poradna pro rodiče PPR )
Zdali Vám dostupná není, můžete využít bezplatných poradenských služeb, která nabízí Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog. Podívejte se na www.drogy-info.cz v mapě pomoci, po zadání kraje a města, naleznete veškerá Kontaktní centra v celé ČR, vyberte si to, které máte nejblíže. Nebo napište vhodná města, velmi rádi Vám jiný kontakt vyhledáme a doporučíme.
Mějte se hezky, v případě potřeby se zase ozvěte.
S pozdravem Markéta K.