PPP a snaha uniknut
mina
Zdravim..
Mam asi problem..
..Pred cca rokom a pol som mala anorexiu, teraz sa u mna strieda obdobie nejedenia s obdobim prejedania, v konecnom dosledku priberam a je mi nanic.. to je jedno..
co nie je jedno, coraz viac chcem uniknut z reality, uplne sa dat dolu.. riesim to prejedenim sa.. alebo hudbou.. alebo inak.. ale v poslednom case mam neskutocnu chut spit sa uplne najviac na mol ako sa len da, na uplnu hranicu niekde.. alebo sa tam dostat nejako inak... neviem ako sa tych stavov zbavit..
ale som asi nestastna.. z toho mojho ..zivotneho stylu, nocneho prejedania, pocitu neschopnosti, pretvarky tohto sveta, povinnosti ucit sa.. vsetkeho.. cvicit sa mi nechce.. vraj to ma pomahat, ale dalsia moja skvela vlastnost je, ze ked nieco musim, alebo je to pre mna racionalne dobre, chcem robit pravy opak... chcem a musim, nech je to pre mna akokolvek zle, kaslem na to...
mam 19 rokov, ak vam to zavazi..
vlastne ani neviem, co chcem povedat,.. len neviem ci sa neda sa toho pocitu nejako zbavit, lebo.... neviem ako to so mnou dopadne..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
poruchy příjmu potravy zase až tak není naše ,,parketa". Nicméně, bylo by asi nejvhodnější, kdyby jste si někde u Vás na Slovensku ( předpokládám, že tam žijete díky jazyce ve kterém je dotaz psán ) našla vhodného terapeuta, který má s touto problematikou zkušenosti. Umím si představit, jak Vás vaše potíže trápí a znesnadňují Vám život. S průběžnou terapeutickou podporou, byste zajisté postupně docílila větší stability a naučila sama sebe postupně přijímat. Je to, ale vždy běh na dlouhou trať a motivace je předpokladem. Tu Vy, ale máte - jinak byste nepsala sem...
Pokud své potíže začnete řešit včas, máte rozhodně šanci se postupně dát zase do pořádku. Rozhodně, ale vyhledejte odbornou pomoc a doporučila bych Vám co nejdříve.
Přeji hodně sil a odvahu ! Věřím, že to zvládnete.
S pozdravem M.