zdravotní stav
lucie
Dobrý den, 2x jsem měla několik čar pervitinu, pokaždé to bylo od večera do dalšího dne, po druhé jsem si dala po 3 týdnech, mezitím jsem měla chuť jenom jednou po 2 týdnech.
Když jsem pervitin měla poprvý, tak mě po několikátý čáře začalo hodně nepříjemně tlouct srdce, to mi vydrželo i asi 5 dní po tom, kdy se mi to střídalo s normálnim tlukotem, i pár schodů mi dělalo problém.
Když jsem měla pervitin znovu po 3 týdnech, tak jsem měla zase problém se srdcem a byla jsem ráno hodně neklidná a nervózní.
Ze čtvrtka na pátek jsem měla zase pár čar, ale nejsem si jistá jestli to byl pervitin (nekupuju si to), neměla jsem hořkou chuť v puse jako minule, ale sucho, také mě často mrazilo a asi po 3. čáře mě zase hodně nepříjemně tlouklo srdce, bylo to horší než předtim a nechtělo se mi nic dělat, byla jsem unavená, únava mě přešla po další čáře, pořád jsem neměla náladu nic dělat, byla jsem nervózní. Asi půl hodiny po poslední čáře dopoledne mě dlouho mrazilo i ve vlasech, bolela mě hlava, bylo mi na zvracení, hůř se mi dýchalo (mám mírné astma z alergie), byla jsem zpomalená. Večer kolem 23 hod jsem usnula.
Dneska mi tluče srdce víc jenom chvílema, občas mám husí kůži a mravenčení v noze.
Nevim jestli jsem závislá, jestli mám někam jít...
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
myslím, že závislost to není. Spíš bych se trochu obávala o Vaše zdraví, a to jak fyzické tak psychické. Neměla jste někdy nějaké problémy se srdcem? Srdeční vadu nebo nedostačivost? Také je možné, že všechny ty příznaky byly psychického rázu. Zdá se že na pervitin reagujete poměrně silně. Časem by se to pravděpodobně spíš zhoršovalo. Doporučovala bych Vám rozhodně s touto drogou dál neexperimentovat, nebude Vám myslím dělat dobře, nehledě samozřejmě na další rizika. Divím se, že jste do toho vůbec znovu šla, když to poprvé dopadlo jak píšete. Kromě toho rozhodně nikdy neužívejte nic, o čem s jistotou nevíte co je a odkud to pochází. To je hodně nebezpečné.