Pervitin
Michaela
Chtěla bych se zeptat jak bych mohla pomoct svému příteli který je dva roky zavislý na pervitinu..je zodpovědný,nepřehání to tak moc aby přišel třeba o práci nebo o kamarády,ale poslední dobou musí každý týden..moc se v drogách nevyznám a nemám snimi žádný zkušenosti proto,bych chtěla poradit jak se k příteli chovat nebo mu nějakým zpusobem pomoct.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejlépe bude, když využijete odborného poradenství osobní konzultací, která bývá v tomto ohledu zcela nejúčinnější. Bohužel, v těchto případech jedna obecná rada nepostačí, vždy je to o dlouhodobější systematické práci a také je třeba vědět o celkové situaci více informací.
Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog, nabízí mimo jiné, i bezplatné poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám. Poradenství je nezávazné, může být i anonymní. Nejenom, že si doplníte chybějící informace, poradíte se jak vhodně komunikovat, dozvíte se dalších možnostech, které by mohl přítel případně využít, ale také získáte podporu, kterou si bezesporu jistě zasloužíte. U Vás se můžete obrátit na toto zařízení :
Kontaktní centrum, PODANÉ RUCE, o.s.
Vídeňská 3
Brno
tel : 543 249 343, 777 916 280
kontaktní osoba : Mgr. Pavel Nepustil, Dis.
Do K-centra lze přijít kdykoliv během provozní doby. Je, ale samozřejmě výhodnější si předem zavolat a dohodnout si termín. Pokud bude o Vás pracovník vědět, bude mít na Vás dostatek času a také nebudete muset čekat. V případě dalších dotazů, se na nás můžete opět obrátit.
Ať vše dobře dopadne, mějte se hezky.
S pozdravem Markéta K.