testování na drogy
hacumono
Dobrý den,
měla bych dotaz, po jak dlouhou dobu lze najít pervitin v těle, který test je v tomhle případě nejúčinnější a kde v Praze jej lze provést?
děkuji za odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
test můžete zakoupit v lékárnách ( test na amfetamin, cca 100,- ), je volně prodejný a jeho použití je velmi snadné. Tyto testy se sice běžně používají, ale zcela 100% nejsou. Pokud je výsledek testu v rozporu s tvrzením testované osoby, doporučujeme se obrátit na toxikologickou laboratoř, kde je výsledek 100%. Bohužel, také ale výrazně dražší. Detekce jedné látky stojí 487,-Kč ( příklad : rozbor na THC + pervitin = 2x 487,-, rozbor na pervitin 1x 487,- )...
Ústřední toxikologická laboratoř
areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A
Ke Karlovu 2
Praha 2
tel : 224 967 188
Vzorek moče můžete přinést přímo do laboratoře, buď osobně, nebo také lze poslat poštou. Je zapotřebí přiložit žádanku od lékaře ( postačí praktického ). Výsledek rozboru je hotov cca do týdne, je zaslán k lékaři, který žádanku vystavil, u něj pak i probíhá úhrada.
Pervitin detekce
moč = 3 až 21 dní ( při občasné konzumaci cca do týdne )
krev = 1 až 3 dny
sliny = totožné jako u krve
Vždy, ale záleží na několika dalších aspektech. Především na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a také na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání vypořádat. Proto je tato záležitost vždy zcela individuální a nelze předem určit, kdo kdy bude již zcela beze stop.
Netuším, v jakém vztahu je s Vámi osoba, kterou se chystáte testovat. Rozhodně bych Vám doporučila, nežli s testováním začnete, navštívit poradnu pro osoby blízké uživatelů nelegálních drog ( kontakt níže ) a Vaši konkrétní situaci v osobním kontaktu podrobněji rozebrat. Samotné testování Vám pouze řekne, zda byla či nebyla v posledních dnech užita konkrétní droga. Nevypoví Vám to nic více o celkové situaci. Také je dobré, být připraven na obě varianty výsledku testu a v případě, že se přítomnost drog potvrdí, mít připravené další kroky. Vše byste mohli s kolegyní, která se na práci s blízkými osobami specializuje, probrat a lépe se připravit. Pokud by bylo třeba zajistit nástup na detox nebo léčebnu, i tam by Vám poradila, jak vše zařídit a kam se obrátit. Veškeré služby jsou bezplatné.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234, 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
email : ctrnacta@sananim.cz
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Pro více info se můžete podívat sem www.sananim.cz / zadat poradna pro rodiče PPR /.
Přeji, aby vše dobře dopadlo, pokud budete potřebovat, klidně zase napište. Mějte se hezky.
S pozdravem Markéta K.