Droga rozpouštějící se na těle?
Tereza
zdravim,
mám známou kterou údajně někdo předávkoval a když byla pod účinkami této látky, kterou jsme přesně neidetifikovali, řikala že jí někdo tu látku, která byla v ampulkách rozpouštějícich se na těle, vmáčknul do vlasů, na tělo a tam se vstřebala a potom začala účinkovat. Mám o ní strach a chtěla bych zjistit a zeptat se jestli nevíte, zda něco takového existuje nebo jestli mluvila \"Z cesty\" a jaký to bude mít ještě dopad?? děkuji moc mám veliký strach

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. O něčem podobném jsem neslyšela a nepřipadá mi to jako pravděpodobné. Spíš se mi jeví jako pravděpodobnější, že Vaše známá užila nějakou drogu vědomě. Případně by se mohlo jednat i o to, že žádnou drogu neužila a projevují se u ní nějaké psychické potíže (psychóza). Nevím, v jakém byla stavu. ldyž Vám situaci popisovala, zda byla ještě pod vlivem drogy nebo jste s ní mluvila až delší dobu potom, co měl tento zážitek proběhnout. Nevím a nedokážu posoudit, o jakou drogu se mohlo jednat (spíše asi o drogu stimulační nebo halucinogenní, nikoli opiáty) a zda se tedy vůbec jednalo o stav pod vlivem drogy. Takže o případných dopadech Vám toho nemohu moc říct. Zkuste mi napsat víc podrobností a já se pokusím Vám lépe poradit. Nicméně závěrem lze říct - pokud by u kamarádky přetrvávaly nějaké "podivné" stavy, ať už v souvislosti s drogami nebo ne, bylo asi dobré se jí pokusit zajistit nějakou odbornou psychiatrickou pomoc.