Pervitin
guermo
Dobrý večer....
Chtěl bych Vás požádat o radu jak se dostat ze závislosti na pervitinu. Je tomu 3 rok co jsem na tuto drogu narazil.. Do té doby jsem absolutně neměl ponětí a věnoval jsem se fotbalu,kamarádům,životu...
První rok jsem to měl pod kontrolou i z důvodu,že jsem nevěděl,kde pervitin sehnat... užívání přibližně po 1-2 měsících.
Po roce mě přepadla touha vlastnit tuto drogu a být pánem svého života...
Poslední rok jsem ztratil vše kam jen dohlédnu.. Vykašlal jsem se na fotbal, přítelkyně mě musela opustit,přestal jsem se stýkat s kamarády,přestal jsem sportovat... doma je to špatný,že nedokážu vysvětlit proč jsem přestal hrát fotbal.
Cítim,že to nejsem já a proto jsem se rozhodl i za pomoci a rady své bývalé přítelkyně,Vás požádat o radu co s tím...
Drogu neužívám vnitrožilně...
Unor,březen,duben,květen 2011 užívaní přibližne každý druhý den v menších dávkách a to ráno a po obědě... usínám pravidelně kolem 2hod ranní bez prášků.
Mockrát Vám děkuji za radu kam se obrátit ...
Praha

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
ve vaší situaci by asi bylo nejlépe domluvit si konzultaci v Denním stacionáři SANANIM. Je třeba se následně dohodnout, jaká forma léčby by pro vás byla nejvhodnější. Musíte ale počítat s tím, že se pravděpodobně ještě nějakých změn v životě dočkáte, třeba ohledně práce... na druhou stranu je to cesta zpět za věcmi a lidmi, o které jste kvůli droze přišel... Chce to odvahu, ale výsledek stojí za to.
Hodně štěstí přeje
Pepa Šedivý
Denní stacionář SANANIM:
Janovského 26
170 00 Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon:     +420 220 803 130
+420 220 800 041
Fax:             +420 266 710 489
GSM:           +420 605 212 175
e-mail:         stacionar@sananim.cz