Halucinogeny
Werunka
Dobrý den chtěla bych se zaptat jak dlouho vydrží LSD v moči..? jestli by mi ho tam mohli na najít když jsem si ho dala v pátek a testy mě čekájí v pondělí..? předem děkuji za odpověĎ

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Testy na LSD se obvykle neprovádějí, LSD účinkuje v tak nízkých dávkách, že je problematické ho detekovat. Z výzkumů vyplývá, že lze LSD detekovat max tři dny (ze vzorku moči). Nevím, jaké testy Vás čekají, ale pochybuji, že by byly přímo zaměřené na detekci LSD. A i kdyby ano, tak by test pravděpodobně již předchozí užití drogy nezachytil. No, každopádně, užívání silných halucinogenů, jako je LSD, má i jiná rizika, než že se na to přijde v testech. Více si můžete přečíst na našem webu pod kolonkou Halucinogeny / LSD.