zistenie kokainu v tele
frankey23
dobry den chcel by som sa dozvediet do kedy je mozne zistit kokain v tele? ci uz z mocu z korienok vlasov alebo krvi.a kedy uz nie je mozne zistit v tele kokain? dakujem

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dle orientačních údajů, které máme k dispozici poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří je to s látkou Kokain takto :
detekce moč = 12 až 24 hodin
detekce krev = do 24 hodin
detekce sliny = totožné jako u krve
Vždy, ale záleží na dalších aspektech, jako je především intenzita předešlého užívání, kvalita konkrétní drogy a také na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla rychle vypořádat. Proto je to vždy velmi individuální záležitost a nikdy nelze s přesností předem určit, kdo kdy bude již zcela beze stop.
Většinou se orientační testy provádí z moče. V koříncích vlasů je to poměrně dlouhá doba, v řádu několika měsíců. Ty se, ale provádí velmi zřídka a to pouze po rozhodnutí soudu.
Pokud Vám můžeme pomoci i nějak jinak, klidně se ozvěte.
Mějte se hezky, s pozdravem
Markéta K.