kde a jak lečit žlouteku
Shock
Chtěl bych se vas optat kde bych mohl najít odbornou pomoc ohledně mé žloutenky co má mám žloutenku typu-C.Děkuji za brzkou odpověd.PS:prosim jen ne Dr:Řeháka sním nemám dobré zkušenosti.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď, byli jsme poslední dobou zahlceni dotazy. Posílám odkaz, kde najdete všechny další pražské kontakty na lékaře/zařízení, kteří se věnují léčbě hepatitidy C. Nevím, proč máte nedobré zkušenosti S MUDr. Řehákem, většina klientů/pacientů je s ním spokojená, navíc se věnuje přímo lidem, kteří mají potíže s drogami... ale je samozřejmě na Vašem rozhodnutí, že byste chtěl jiného lékaře.
Kontakty najdete na tomto odkazu http://www.virova-hepatitida.cz/praha. Jinak na webu www.virova-hepatitida.cz naleznete i řadu jiných užitečných informací k hepatitidě typu C a její léčbě.
Přeji hodně štěstí.