Špatné vnímaní reality
Kvokman
Dobry den
Muj dotaz je ohledne Amfetaminove Psychozi , drogy jsme uzival asi pul roku ne ve velkem mnozstvi , jednou se mi stala neprijemna prihoda ze jsem si behem noci dal vetsi mnozsti skoro celej Gram mefedronu. Od te doby mi prislo ze mam problemy ze srdcem a zilama .. nedavno sem byl na akci kde jsme byl pres celou dobu cistej a nic jsem si nedal .. ale o dva dny pozdeji v praci sem skolaboval a odvezla me sanitka .. nechali si me v nemecnoco prez noc a od druheho dne kdy jsem byl doma jsem si uvedomil ze spatne vnimam realitu. Nic me nebavili dostaval sem tezke deprese , bal jsem se chodit ven .. do MHD sem nemohl nastoupit .. problem pretrvava i ted a zajima me jestli to prejde samo nebo mam vyuzit odbornou pomoc. Dva tydny nehulim nechlastam a od tvrdsich drog som cistejsi uz delsi dobu .. dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
rozhodně je dobře, že jste přestal konzumovat vše ( i alkohol a THC ). Abstinenci bych doporučila udržet a vyhledat odbornou pomoc. Konzumace drog hold přináší i stinné stránky, což jste teď měl možnost sám na sobě pocítit. Stavy, které jste popsal, by měli s délkou abstinence postupně odeznít. Rozhodně by, ale bylo asi nejrozumnější, kdyby Vás viděl a pohovořil s Vámi lékař, nejlépe psychiatr specializující se na problematiku závislostí.
Netuším, odkud jste. Ale pokud by pro Vás byla Praha dostupná, doporučila bych Vám obrátit se na našeho kolegu, který se na psychické potíže, které souvisí s konzumací nelegálních drog, specializuje. Můžete s ním bez obav hovořit o všem, co se k tomuto váže.
Specializované služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
Tel : 222 924 245
Email : cadas@sananim.cz
kontaktní osoba : MUDr. Jakub Minařík
Nejlépe se předem telefonicky objednat, pokud byste byl ve vážné krizi, můžete přijít i bez objednání. Veškeré služby jsou bezplatné, v případě psychiatrického vyšetření je nutná úhrada regulačního poplatku 30,- jako u běžných lékařů. Pro Vaší lepší informovanost o tomto zařízení se můžete podívat sem www.sananim.cz / zadat CADAS /.
Pokud by Vám Praha dostupná nebyla, můžete napsat znovu a udat města, která máte v dobrém dosahu. Velmi rádi Vám jiný vhodný kontakt vyhledáme a doporučíme. Nebo se také můžete podívat sem www.drogy-info.cz , mapě pomoci po zadání kraje a města, naleznete veškerá Kontaktní centra a také AT ambulance v celé ČR, vyberte si to, které máte nejblíže.
Zatím se mějte hezky, držím palce ať je Vám celkově lépe a držte se ! Pokud budete mít chuť, můžete napsat, jak to s Vámi dál vypadá a zda jste odborné pomoci využil.
S pozdravem Markéta K.