Problémy s alkoholem
Lucie
Dobrý den,
je mi 22 a i když jen každý víkend, tak hodně piju. Dokud je to jen o víkendu nevadí mi to, ale když se opiju dělám hrozné věci, mám halucinace, a všechny podezřívám, že mě pomlouvají, chtějí mi něco udělat, lžu a podobně. Chovám se často velmi agresivně. Nevím zda mi může pomoci nějaký odborník, jestli to třeba nemůže být hlubší problém, nebo je to jen alkohol a musím přestat pít abych se toho zbavila. Doufám, že je i jiná možnost.
Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
vaše potíže bych rozhodně nepodceňovala. Pokud pod vlivem alkoholu nastupují halucinace a další nepříjemné momenty ( agrese atd. ), bylo by určitě na místě potíže okamžitě řešit, než pod vlivem alkoholu nasekáte další průšvihy. Těžko udělat nějaké objektivní posouzení Vaší celkové situace touto cestou přes internet, k tomu je třeba především osobní kontakt a pohovor. Pokud nevíte, kam si můžete zajít, napište města, která by Vám byla dobře dostupná a my Vám vhodné odborné zařízení doporučíme. Rozhodně je velmi dobře, že jste napsala a své potíže máte snahu řešit.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta k.
P.S. dalším případným konzumacím, bych doporučovala se vyhnout