Marihuana
eliška
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jestli je možno objevit thc i v moči.mela jsem c nedeli a ve stredu mam doktorce davat moč.mužou to tam najit? dekuji za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. THC se dá detekovat i z moči. Nicméně při standardní lékařské prohlídce se testy na přítomnost drog nedělají, lékař by musel provést speciální test, v rámci běžného vyšetření se užití drogy nezjistí. Nevím, o jaké vyšetření se jedná a proč jdete k doktorce se vzorkem moči -  ale pokud tam nejdete přímo kvůli testování na přítomnost drog, tak bych se neobávala, že by se na to přišlo. THC se dá detekovat z moči od několika dní do cca měsíce po posledním užití, výjimečně déle. Doba, po kterou se dá THC zjistit, závisí na mnoha faktorech, především na intenzitě a délce předchozího užívání. Po jednorázovém experimentu bývají testy cca do 10 dnů negativní, při pravidelném a dlouhodobém užívání mohou být pozitivní až několik týdnů. Mimochodem, je dobré mít na paměti, že kouření marihuany má i jiná rizika, než jen to, že se na to přijde... Víc se dozvíte v textech o konopných drogách (Cannabinoidy) na našem webu.