jak pomoct synovi
Petr
Prosím o pomoc.Syn již po několikáté sebral doma peníze.Tvrdil,že na cigarety což jsem u něj našel,ale i sáček od konopí.Při jednání s ním řekl,že to bral jednou pak párkrát a nechce se o tom bavit.Navíc,když jsem chtěl,aby řekl kdo to prodává,tak prý to neřekne,raději ať ho zavřou.A při řeči i dětem které ještě nemají 18 let.Prý nevidí důvod proč by nám to říkal,že to stejně nepochopíme proč to bere.Zákázal jsem mu chodit ven a počítač a bude mi pomáhat.Jen nevím jestli to je dobře,nebo se obráti na odbornou pomoc či policii.
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
chápu Vaše rozčarování, ale policií zase toho tolik moc nevyřešíte. Spíše bych doporučila obrátit se na odbornou pomoc a další případné kroky řešit v osobním kontaktu, který v tomto ohledu je zcela nejúčinnější. Pokud by Vám byla dostupná Praha, můžete se obrátit na jedno z našich zařízení, které se specializuje přímo na práci s rodiči uživatelů nelegálních drog.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234
mob : 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
email : ctrnacta@sananim.cz
pro více info www.sananim.cz / zadat Poradna pro rodiče PPR /
Tato poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy - v její zadní části. Na konzultaci je třeba se nejdříve objednat během provozní doby ( 9.00 - 19.00 ). Veškeré služby jsou bezplatné.
Pokud vám Praha dostupná není, můžete využít služeb jakéhokoliv Kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog. Nabízí ve svých službách mimo jiné i bezplatné, nezávazné a lze i anonymní poradenství rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám. Bývají ve všech větších městech a kontakty nalezte zde www.drogy-info.cz, v mapě pomoci po zadání kraje a města vyhledáte veškeré K-centra v ČR, vyberte si to, které máte nejblíže. Nebo napište ještě jednou a uveďte dobře dostupná města, velmi rádi Vám kontakt vyhledáme a doporučíme.
V tuto chvíli se mi to zdá, jako nejrozumnější možné řešení.
Zatím se mějte hezky, pokud bude třeba, napište.
S pozdravem Markéta k.